03-08-2011

Helluu!

Så vad har jag gjort de senaste dagarna..

I måndags vaknade jag runt 11 och efter det åkte jag, Matt, Noah och Mara och hämtade upp Sarah från jobbet för att äta på en kinesisk restaurang. Sarah jobbar på förmiddagarna och då är Matt hemma och vaktar barnen och sen när Matt är i kyrkan på eftermiddagarna och kvällarna så är Sarah hemma. På kvällen var det Vacation Bible Camp i kyrkan, så då hjälpte jag till lite med maten och lekte med barnen.

Igår bakade jag massa kakor på förmiddagen, fast de är ganska uppäta nu tror jag. På kvällen var det Bible Camp igen och sen följde jag med Matt och hans kompis Braden på en slags musik-grej i Grand Island. Det fanns mat och så spelade Matt, Braden och ett annat band de känner musik så det var kul! Pratade mest med en av deras kompisar Ashley som hälsade på dem här.

Idag träffade jag en annan Ashley, en av Sarahs kompisar, och så åkte vi och fikade och shoppade i förmiddags! Behöver fortfarande köpa mer kläder, men det känns lite mer okej nu. Hade ju nästan inte med mig några kläder alls så det känns som att jag knappt har något att ha på mig :( Fast det blir bättre och bättre :D Sen var det Bible Camp igen, fast jag var bara där något halvtimma och hjälpte till lite och åt middag för sen följde jag med Sarah och Mara på simlektion. Inte för att man kan kalla det simma då, Mara är ju bara 1 år så det var mest bara att hålla i henne i vattnet. Men jag pratade en del med simläraren för hon har precis graduated från GISH (min skola). Resten av tiden har jag fyllt ut med att äta, kolla på tv, läsa tidningar, köpa mat och leka med Noah och Mara.

Nu sitter jag här i vardagsrummet medan Sarah kollar på MacGyver hehe, och snart kommer Matt och Braden tillbaka. Känner mig lite nervös inför Bible Camp imorgon för jag ska vara med i pjäsen imorgon och jag hatar ju att stå framför massa folk och prata "/ Men hoppas det går bra, det är ju bara barn och lite föräldrar som kollar... Sen tror jag att jag ska försöka träffa lite andra utbytesstudenter från camp och så innan skolan börjar, och så har Matt och Sarah lite planer för den här och nästa vecka. Skolan börjar den 18:e så det är ett tag kvar. Fick hem ett tjockt brev från skolan igår med massa papper som tog typ en timma att fylla i, jättekul!! Fast nu är det gjort, så jag ska bara ta med mig dem tills skolan nästa vecka när jag har School Counseling Meeting för att bestämma ämnen och så.

Hoppas alla har det bra, kraam <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0