30-08-2011

Hejsaan!

Jaa jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om för det har liksom inte hänt så mycket här... Har sovit alldeles för lite, varit i skolan, bakat kakor, ätit för mycket onyttigt, bestämt mig för att äta mer nyttigt, stretchat och tränat cheerleading, hjälpt till med att sälja grejer på jv football game och kollat på tv. En grej som jag är glad över är att jag inte har några läxor. Mina klasser är så himla enkla att det inte är sant. Eller ja, engelska är väl den enda som är på den nivå jag är vid eftersom det är med seniors. Mina favoritlektioner är nog ändå de enklaste; art, theatre makeup och foods. Fast art är mest bara kul, älskar verkligen att börja dagen med det. Theatre makeup är enkelt för att vi inte har gjort något ännu förutom att kolla på filmen The Music Man som skolan har som musikal i höst. Har för mig att jag skrivit det tidigare med det är vi som går theatre makeup som sminkar alla som är med i musikalen inför den. Och foods är kul för vi lär oss grejer som typ: Comfort food is food that makes you feel happier. An example of comfort food is pizza.

Nu ska jag kolla lite på tv och sen måste jag somna tidigt ikväll!!!

Godnatt <3

Kommentarer
Postat av: Mamma

Skönt med lite lugnt, du har ju många års pluggande kvar. Kommer ni att få laga mat också i foods? Vi ser fram emot fina bilder på dig i din cheerleadingutstyrsel!

2011-09-01 @ 09:04:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0