Pastor's picnic

Hejsan!

Idag har jag inte gjort så mycket mer än att gå på middag hos en annan pastor. Kyrkan som Matt är pastor i samarbetar med tre andra metodist-kyrkor här i Grand Island så då var alla familjer och de som jobbar där hos en pastor som heter Jay. Han bor i ett jättefint hus vid en sjö precis utanför Grand Island. Åt hamburgare och massa annan god mat, och åt s'mores, det var jättegott :D Sitter och kollar på Scrubs nu, och sen tar det nog ett tag innan jag blir trött för jag råkade somna tidigare idag och sov i två timmar :P Men kram på er <3


Paddlade kanot :)








Jay och hans Sverige-keps, han var i Sverige förra
året tror jag det var och hälsade på släktingar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0