Skolregistrering och födelsedag

Hejsaan!

Kan börja med att berätta om gårdagen. Jag var i skolan och registrerade mig, bestämde ämnen och sånt. Såhär ser mitt schema för nästa år ut:

(Siffrorna står för first, second, third period osv..)

1. 2D Art
2. English 7
3. Psychology/Sociology
4. Precalculus
5. Multimedia Tech/Web Design
6. Lunch
7. American History 1
8. Environment

Jag blev Senior så det är jag jätteglad över för då får jag gå på prom, graduate och allt sånt!! Tror jag har alla ämnen med seniors förutom historia för jag valde att läsa med freshmen för det är enklare hehe :P Funderar dock på om jag ska ändra Multimedia Tech/Web Design till Choir... Vet heller inte om Precalculus kanske är för svårt, men jag testar och om det är det så får jag väl byta. När jag var där och hade mötet kändes allt iaf väldigt... förvirrande. Kändes som att hon jag pratade med förväntade sig att jag skulle veta direkt vilka ämnen jag skulle välja och att jag skulle veta vilken nivå jag ligger på men hur ska jag kunna veta det?? Hmm men det blir nog bra ändå :) Och så mejlade Sarah coachen för Crosscountry igår också och när han svarade så skrev han min namn som Milan och trodde jag va en kille haha... Hoppas det fixar sig också, för jag är inte säker på om han är coach för tjejerna också...

Idag väcktes jag runt 8 när familjen kom in i rummet med kakor och sjöng. Sen somnade jag om och sov i några timmar till. Efter det var jag hos Arlene och Larry med deras utbytesstudent i några timmar och tog hand om en häst och lite sånt. Sen åt jag middag med familjen och ett annat par som de känner, vi åt min favoriträtt kött med potatis och béarnaisesås, och de hade aldrig smakat béarnaise innan!!! Efter det följde jag med Matt, Sarah och Noah till kyrkan en stund och sen gick jag på bio med en annan utbytesstudent från Sverige och två från Norge och Tyskland som var på hans camp. Vi såg Crazy, Stupid, Love, och tycker faktiskt den var riktigt rolig och bra!

Nu måste jag gå och lägga mig, och imorgon åker vi till Omaha och jag kommer vara där tills lördag. Sarahs kusin gifter sig då!

Godnatt <3

Kommentarer
Postat av: mikaela

Största gratulationer!!!!!! <333 ser ut som du hade en bra dag! Puss

2011-08-11 @ 08:16:20
URL: http://inmytexas.blogg.se/
Postat av: Morbror Henrik

Ser ut som ett bra schema. Jag röstar så klart för att du ska ta Choir istället för Multimedia Tech/Web Design. Jag tog Choir när jag var senior och det var den bästa klassen ur perspektivet att få kontakt med många (Choir är ju inte knutet till en viss årskurs). Sedan ledde det ju förstås till att jag har sjunigt i 30 år till efter det :-)

2011-08-11 @ 09:42:15
Postat av: Pappa

Jag tycker att det verkar vara en bra och trivsam mix. Historia fixar du ju förstås på senior-nivån om du vill, men det kanske blir mer grundläggande så här. Jättekul också att du får vara med om prom och graduate mm.

Aporopå namnet, hur brukar de uttala Malin?

2011-08-12 @ 09:03:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0