Finals

Hejsan!

Har varit jättebusy hela veckan med skolan och annat! Jag har haft finals i nästan alla mina ämnen, har bara engelska och del två i government och environmental science kvar. Hittills har det gått bra tror jag, ligger på A i alla ämnen förutom algebra, men jag fick A på finals så förhoppningsvis blir det kanske A där också. Det jag älskar med proven är att det bara är multiple choice, alltså att vi har dom där scan-tron papprena och har alternativ a-e att välja mellan. Mycket bättre än att skriva hela svaret själv!

Idag cheerade jag och sen stannade jag och kollade på Varsity matchen. JV förlorade sin match men Varsity vann! Det var jätteläskigt i slutet för det var 51-50 till oss typ sista minuten och de stannade klockan typ var femte sekund och de andra var hela tiden på väg att göra mål, men det gjorde de inte!! Efter det åkte vi till McDonalds och satt där ett tag, och nu är jag hemma och ska sova snart. Är jääättetrött så det ska bli skönt med helg! Fast imorgon är jag ganska upptagen också, det är Sarahs födelse dag så vi ska äta lunch och så, och sen ska jag på en brottnings-grej som jag måste hjälpa till på för cheerleading. Så där ska jag vara 1.30-6. Och efter det är det en konsert i kyrkan som Matt är med i, så jag skulle gärna vilja hinna gå på den. Men på söndag ska jag nog ha tid att vila lite! Och så får jag jullov på onsdag, ska bli såååå skönt!


Så här ser det ut inne i min skola!


Bara en blomma jag målade i art projects :)


Kommentarer
Postat av: Margareta Hagwall

Waow vilken jättefin tavla! Hoppas att du får en fin och superamerikansk jul!

2011-12-17 @ 14:02:52
Postat av: ingrid :)

Heej! Jag håller med om att det var en jääätte cool tavla! Det verkar ju gå bra i skolan för dig också!

Hehe, jag tycker lite att din korridor ser ut som ett fängelse... :)

2011-12-17 @ 15:15:43
Postat av: Rut

Din tavla var verkligen jättefin! Jag håller med Ingrid om att korridoren ser lite ut som ett fängelse:P

2011-12-17 @ 17:34:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0