Boston!

Hejsan! Igår var vi i Boston hela dagen och det var sååååååå kul!!! Det är en av de bästa städerna jag varit i och allt var så himla fint!

Vi kom dit med buss runt 10 och sen fick vi hela dagen på oss göra vad vi ville staden. Jag gick med min kompis Mikaela från Sverige och Blade från Australien och först åkte vi till Harvard, och jag måste säga att det är en av de coolaste platserna jag varit på. Efter det åkte vi in till Boston igen och gick runt i staden, kollade i lite affärer och gick längs hamnen. Amerikaner är så himla trevliga också så vi pratade med massa människor när de fattade att vi var turister. Boston var absolut det bästa på campet hittills!

Idag gick jag faktiskt i skolan och ska göra det imorgon också... Det är för att vi var i Boston och sen ska vi till Newport nästa vecka så då missar vi två skoldagar. Men det är ganska okej ändå, skolan är ju inte så jobbig. Och jag har fått min rumskompis nu! Hon heter Lisa och kommer från Tyskland och vi var de enda två som inte hade fått roommates. De som vi egentligen skulle haft hade tydligen hoppat ur i sista sekund eller nåt sånt...

Nu måste jag sova snart men jag visar resan i lite bilder så blir det enklare :)


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0