Finally!

Har äntligen fått min cheer outfit! Har fortfarande inte fått jackan och pom-pomsen ännu men de kommer snart :) Och vi ska inte tala om hur kul vägen hem var.. Kortfattat; kunde inte sova på planet, bilen har inga batterier (men som tur är finns en annan bil tillgänglig så det fixade sig), barnen skriker i bilen så kan inte sova, tar in på hotell istället för att köra raka vägen hem som är 6 timmar för Matt var för trött för att köra hela natten, sover ca 4 timmar, vaknar kl 6, åker bil ytterligare 4 timmar (och lyckas sova!), kommer hem runt 10 på morgonen när jag egentligen skulle gå till skolan, kommer till skolan och går de tre sista periodsarna eller vad man nu ska kalla det. Men skolan var bra och jag har varit jättepigg och glad hela dagen! :D







Kommentarer
Postat av: mikaela

snygg malin!! jag vill också vara cheerleader!!! :D <3<3puss

2011-09-29 @ 01:25:49
URL: http://inmytexas.blogg.se/
Postat av: Ingrid :)

Haha vad fin dräkt dy har fått! :)

Var det skönt i Mexiko?

Har du fått paketet? :)



Kram ingrid! :)

2011-09-29 @ 19:34:53
Postat av: Ingrid :)

Haha vad fin dräkt du har fått! :)

Var det skönt i Mexiko?

Har du fått paketet från oss? :)



Kram ingrid! :)

2011-09-29 @ 19:35:45
Postat av: Malin

Japp jag har fått paketet, tack så mycket!! Det var hur skönt som helst i Mexico, skulle gärna stanna där längre.. :)

2011-09-30 @ 02:52:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0