Track!

Hade ett track meet igår. Det var i en större skola, vilket var mycket roligare jämfört med de jag varit på i mindre skolor hittills. Jag sprang 100 m och 200 m, och fick nytt personligt bästa i båda! Min värdfamilj var där och kollade på mitt sista race (200) också så jag har några bilder. Det var dessutom jätteskönt att åka hem med dom i bilen istället för att behöva sitta i den där skolbussen i 1,5 timmar. Det finns nog inget obekvämare, särskilt när det enda man vill göra är att sova hela vägen.




Trött och försöker få tillbaka andningen, därför ser jag lite konstig ut :P


Kommentarer
Postat av: Pappa

Grattis till personbästa! Bra löpsteg också. Vad är det för sorts tävlingar du springer egentligen, är det skolmästerskap, eller är det mer någon slags vänskapstävlingar?

Jag missade förresten att kommentera dina målningar tidigare som var jättefina, jag gillade mest den i mitten.

2012-04-12 @ 08:34:18
Postat av: Malin

Det ar skolmasterskap eller vad man nu ska kalla det. Allt ar egentligen kvalificeringar till state championships

2012-04-23 @ 18:30:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0