Ny vecka

Vad som hänt, händer och kommer hända...

  • Var i Scottsbluff över helgen där jag provade två andra prom klänningar som jag absolut älskar! Lånar båda så behover inte betala en enda dollar!
  • Track rullar på, har mitt första meet på torsdag. Har förstått vad mina shin splints är till slut, benhinneinflammation. Förstod också till slut varför jag har dom och dom aldrig försvinner, så det börjar bli bättre nu.
  • Min skolan, eller art lärare, har en art show på ett museum här nästa vecka, där jag kommer ha några av mina målningar. Visar vilka när jag vet!
  • Det har varit jättevarmt här, 30 grader förra veckan och sol varje dag. Fast nu börjar det bli kallt igen... och det är meningen att det ska bli storm senare i veckan
  • I helgen åker jag till Minnesota med Sarah, och förhoppningvis Lyz som vi känner från kyrkan. Kommer troligtvis få se Mall of America, även om vi bara egentligen åker dit för en babyshower
  • Skolan går bra, A i alla ämnen. I engelska är jag klar med årets research paper som alla seniors skriver och i princip är hela betyget i engelska. Skrev om Mao Zedong, och blev väldigt nöjd! :)
  • Prom är 14 April, Simens är 13, dagen innan, så ska på två proms under en helg
  • Graduation är 13 Maj. Kommer kännas helt galet att stå där med cap och gown och höra ens namn bli uppkallat...
  • Efter graduation blir det förhoppningsvis San Franscisco
  • Sista veckan här kommer jag vara i Louisiana med Matt, Sarah och Lyz (troligtvis) för ett bröllop. Ska bli kul att se södern!

Och sen kan jag inte riktigt komma på något mer stort som händer...

Här är klänningarna i all fall :)





Min favorit!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Låter som ett härligt schema sista två månaderna. Vad kul att få vara med på konstutställning, och grattis till fina betygen! Klänningarna är jättefina allihopa, du får se till att det tas mycket bilder både på prom och graduation. Hoppas att ni får till San Fransiscoresan också, så att du får träffa alla släktingar igen. Kram!

2012-03-20 @ 17:47:43
Postat av: Morbror Henrik

Ojojoj vilket packat schema och vilka fina betyg!

Kul att du hinner med att se både Minnesota och Louisiana också.

Lycka till med ditt track meet idag!

/Henrik

2012-03-22 @ 11:21:36
Postat av: Ur bestie<3

Du ser ut som en prinsessa (:<3

2012-03-22 @ 19:57:08
Postat av: anna

Ååååå gud vad fina klänningar!!!! o va bra o ha A i alla ämnen :D :)):)

2012-03-23 @ 20:58:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0