20-08-2011

Ska skriva lite snabbt bara, är så himla trött. Jag har bara gått i skolan två dagar och är redan helt död... Igår kändes i alla fall bättre än förrgår måste jag säga. Jag var lite mindre förvirrad och så pratade jag med lite fler människor också. Eftersom skolan är så stor (2000 elever) så märker folk inte riktigt att man är ny. Jag bytte också min history till government, historyn var med freshmen och förutom att de är så små så tror jag det skulle bli alldeles för enkelt så att det skulle bli tråkigt. Min counselor påpekade också att jag hade bytt ämnen väldigt många gånger... Jag tror faktiskt inte att det är så vanligt att byta ämnen, jag har nog gjort det ganska mycket mer än andra. Men jag vill ju bara känna mig helt nöjd, ska ju läsa ämnet ett helt år! Sen igårkväll var jag bara hemma hos Caro och vi gjorde chocolate chip cookies och såg på film :)

Idag firade vi Noahs och Maras födelsedagar! De fyller år några dagar från varandra så vi firade dem tillsammans. vi var i en park nära huset och firade med Matts förändrar och far/morföräldrar (vet inte vilket av dem..) och några vänner till dem. Nu kom jag precis hem från bio, såg Final Destination 5 och den var så himla äcklig. Den var inte särskilt läskig i alla fall, hehe jag gillar ju inte skräckfilm egentligen...

Nu ska jag ta något att äta och sen sova! Godnatt <3

Kommentarer
Postat av: Pappa

Det är ju naturligt att man är trött när det är så många nya saker på en gång. Jag tycker det är bra att du nu i början byter ämne om det inte känns helt rätt. Du skall ju, som sagt, läsa det i ett helt läsår. Government låter kul, tycker jag.

2011-08-21 @ 12:33:24
Postat av: Anna

Ska du läsa om regeringen o så? va kul :)och gud va gott med chockolate chip cookies :) massa kramar!! :)

2011-08-21 @ 23:06:04
Postat av: Anna

Ska du läsa om regeringen o sånt då? va kul :) och gud va gott med chocolate chip cookies! :) massa kramar!! :)

2011-08-21 @ 23:07:39
Postat av: Anna

Oj det skickades visst första gången hehe :)

2011-08-21 @ 23:08:34
Postat av: Morbror Henrik

Kul att du ska läsa Government! Visst kan skolan kanske tycka att det är besvärligt med folk som byter, men det är ju inte heller helt lätt för dig att veta hur något är förrän du tittat efter, och de andra har ju hunnit titta efter under sina år som freshmen-junior. :-)

2011-08-22 @ 13:41:03
Postat av: mikaela

Låter som du har det bra! :) puss saknar dig! <3

2011-08-24 @ 14:15:11
URL: http://inmytexas.blogg.se/
Postat av: Rebecka'

fin & sjukt bra blogg! :) LIKE IT' sötnos

2011-08-24 @ 14:31:57
URL: http://rebeckalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0