Julstädning

Torsdag- Jag vaknade tidigt för att gå med Sarah till en grej som heter "Toys for tots". Där var det massa leksaker som fok har köpt och sen skänkt dit så att familjer som inte har råd att köpa julklappar till sina barn ändå kan ge dem några leksaker. Jag jobbade som "personal shopper" och hjälpte familjer att välja leksaker (det var begänsat hur många de kunde välja). Och jag gillade det verkligen, man särskilt för man såg hur mycket de uppskattade det! Efter det cheerade jag för girls basketball och sen åkte jag till Carl (från Sverige) och var där på kvällen.

Fredag- Idag sov jag ut till 12, jätteskönt! Efter det städade vi hela huset och jag passade även på att fixa till lite i mitt rum. Jag satte upp massa minnen och sånt på mina garderobsdörrar och det blev jättefint! :) Jag uppskattar verkligen alla mejl, paket, brev och kommentarer jag får på bloggen hur mycket som helst! Tack så jättemycket alla! Efter det åkte jag och hjälpte Catie julshoppa till hennes pojkvän, som faktiskt råkar vara från Sverige! Han var utbytesstudent här förra året så de träffades då, och han var dessutom här och hälsade på för för ett par veckor sen.

Julplanerna ser ut så att vi har jullunch med vänner här hemma hos oss imorgon. På söndag åker vi till Matts familj i Scott's Bluff (västra Nebraska) och där ska vi fira jul och vara några dagar. På torsdag morgon åker vi till Denver, och där ska vi faktiskt träffa Chris och andra släktingar som är i Denver över jul! Torsdag kväll ser jag fram emot, vi ska gå och se West side story! Och sen kommer vi tillbaka hit nästa fredag eller lördag.

God jul på er alla som firar jul den 24 och inte den 25 i år!



Gjorde mitt rum lite finare!


Kommentarer
Postat av: Mamma

God Jul själv lilla Malin! Nu ska vi på jullunch hos morbror Per! Kram!

2011-12-24 @ 10:51:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0