29-07-2011

Hej!! Skriver bara ett lite snabbt inlägg, måste sova snart... Den senaste veckan har jag varit överdrivet trött och somnat på i princip varje lektion i skolan hehe... Fast jag blir så himla pigg på kvällen så nu kommer det ändå ta ett tag innan jag somnar :P

Idag har jag bara varit i skolan, ätit massa mat och godis, varit med finaste människorna och nu på kvällen var det Talent Show. Uppträdde faktiskt med alla andra typ 30 personer som också ska till Nebraska och vi sjöng den här sången: http://www.youtube.com/watch?v=ttPE_l2Y5LU. Annars var det några som sjöng, spelade instrument, dansade och sånt.

Imorgon är det skola som vanligt fast vi kommer bara få massa information och hur och när vi ska flyga till våra värdfamiljer och så. Det känns väldigt sorgligt att det är sista dagen imorgon, jag kommer sakna alla så himla mycket! Jag har verkligen träffat helt underbara människor och det är så sorgligt att man aldrig kommer träffa de flesta av dem igen...

Försökte packa lite nu ikväll också men det gick inte så bra så jag får göra det imorgon, även fast jag inte kommer ha tid :P

Nu måste jag snart gå och lägga mig, godnatt! <3

Kommentarer
Postat av: Anna, Ingrid, mamma, pappa

Haha vad roligt! :) Lycka till med allting! Hoppas att du har det jättebra, vi saknar dig! <3 :D

2011-07-29 @ 14:12:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0