Åker inatt

Klockan 2 inatt sätter jag mig på bussen mot Boston och klockan 7 lämnar planet flygplatsen. Troligtvis mellanlandar jag i Dallas och är framme i Grand Island runt 5 imorgon eftermiddag. Jag ser så himla mycket fram emot att träffa min värdfamilj men kommer sakna alla på camp. Har försökt packa men det gick inte så bra så jag får göra färdigt det om några timmar... Om en timma är det yearbook presentation och sen ska jag säga hejdå till alla. Har väldigt blandade känslor just nu, som när jag lämnade Sverige, men det känns lite mindre konstigt. Fast jag kan fortfarande inte fatta att jag är i USA, och ännu mindre att jag om några timmar åker till Nebraska och ska bo där i ett år! Väldigt konstig känsla...

Stooora kramar till er där hemma!!!! <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0