Newport

Hejsan! Nu har jag varit här på Bryant i nästan två veckor, och på fredag natt/lördag morgon flyger jag till min värdfamilj i Nebraska. Jag ser jättemycket fram emot att träffa dem, men det känns lite tråkigt att man aldrig kommer träffa så många från camp nåt mer. Det har varit jättekul här även om jag hade lite hemlängtan i början, men det har gått över nu :) Förutom att gå i skolan varje dag har vi gjort massa aktiviteter men mest har man bara träffat och pratat med massa människor. Det jag tror att jag kommer sakna mest är nog kvällarna, och det roligaste har nog varit Boston och så var vi i Newport idag. Jag kommer nog sakna maten också väldigt mycket, det finns liksom pizza, hamburgare, glass och massa annat att välja mellan varje dag!!!

Det vi gjorde i Newport var i alla fall mest bara att gå runt och i staden, kolla i klädbutiker och så var vi vid en liten strand också. Det är verkligen en jättefin stad och alla hus är så himla söta fast ser väldigt dyra ut. Gör som i förra inlägget och visar dagen med några bilder :)

Nu måste jag snart gå och lägga mig, är så himla trött hela tiden eftersom jag inte fick sova ut i helgen. Godnatt! (godmorgon för er)











Ett ställe som heter Gifford's Ice Cream som har världens godaste
glass, cupcakes och kakor. Om ni är i Newport måste ni gå dit!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0