Sista kvällen i Sverige

Väskan är nästan färdigpackad och allt annat är förberett. Nu hoppas jag bara att väskan inte väger för mycket så jag slipper komma på vad jag ska välja bort... Ska ju som sagt till Grand Island, Nebraska men innan dess ska jag på Ef camp i två veckor på Bryant University i Rhode Island! Där kommer det vara utbytesstudenter från massa andra länder som också åker med EF. Allt ska bli så himla kul men just nu vet jag inte vad jag känner, allt känns både jättesorgligt och jättebra på samma gång. Det konstigaste är att jag inte är nervös ännu, men det är jag bara glad för :)

Jag ska försöka uppdatera så ofta jag kan, puss och kram så ses vi om ett år :D <3



Kommentarer
Postat av: Lisa

Hejdå älskade vän! Ha ett toppenår i USA! Jag ska följa din blogg tills dess du är tillbaka :) Lycka till, kramar <3

2011-07-16 @ 11:03:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0