Another week

Så nu har två dagar av en ny vecka gått. Ända fram till jul har vi bara hela veckor nu så det känns lite segt, är van vid massa lovdagar hela tiden, men det kommer nog gå fort ändå! Inte något speciellt har hänt riktigt. I söndags dekorerade vi i kyrkan (bilder kommer) och vi har satt upp granen här hemma. Skolan var otroligt seg idag, den enda lektionen jag verkligen gillar är senior art projects. Jag hade cheer till 5 idag och när jag kom hem åt jag och duschade och nu ligger jag här i sängen. Jag kollar på desperate houswives på netflix och har ont i magen men det börjar kännas bättre. Vår cheer tävling som skulle vara nu på söndag blev inställd (hela tävlingen ställdes in pga att inte tillräcklig många team deltog), men vi ska uppträda i skolan istället söndag eftermiddag på en dansgrej där massa dansteam kommer uppträda också.

Och det var nog allt. Hoppas ni hade en bra första advent!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Tänk att ni redan satt upp granen! Är den i plast, eller ska den stå och barra i en månad? Här är det grå, eller snarare grön, november. Vi får se om det blir någon snö till jul i år. Kram.

2011-11-30 @ 15:59:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0