Chicago i bilder


Huset vi bodde i. Det var Caros värdmamma Hannah som tog mig Caro,
Carl (också från Sverige) och Carls kompis Dorin till Chicago. Vi bodde
i en vän till Hannahs hus. Jag säger bara: dom är rika. Väldigt rika.


The silver bean








View från Hancock tower


Dorin följde inte med upp för han är höjdrädd :P












Baseball staduim


China town


"the L", eller "el" från "elevated". Deras tunnelbana, som går
ovanför marken, och uppe i luften på många ställen.
Chicago skyline i bakgrunden.


Shoooopppping!!!


Navy pier










Jag och Caro försökte hitta på grejer att göra under den
10 timmars långa bilresan tillbaka :)


Carl kör bil!


Vi var dessutom på IKEA, hehe jag och Carl var typ helt överlyckliga! Kände mig som hemma :D

Kan avsluta med att säga att jag älskar Chicago och skulle inte ha något över huvud taget emot att bo där någon gång i framtiden.

På torsdag är det Thanksgiving så jag har ingen skola resten av veckan. Skönt! Ska ta massa bilder och sen berätta om min första Thanksgiving någonsin :)


Kommentarer
Postat av: Morbror Henrik

Vilka fina bilder! Verkar som ni hade en toppenresa till Chicago. Ser fram emot kalkonbilderna... :-)

/Henrik

2011-11-23 @ 09:52:49
Postat av: Farmor och farfar

Så roligt att se de fina fotona från Chicago. Förstår att du tyckte om staden! Det gjorde vi också. Kram!

2011-11-23 @ 17:03:59
Postat av: Morfar (sant)

Jättefina bilder, roligt att se, jag minns inte mycket av Chicago mer än att vattnet var mycket dominerande, den enda gång jag varit där var när jag hälsade på hos Henriks värdfamilj i Parchment, Michigan år 1986.

2011-11-25 @ 13:25:55
Postat av: Ingrid :)

Ååhh vad kul du verkar ha det!!! Det var jättefina bilder. Jag bara undrar om den dära bilden på när du shoppade, om det var en hiss, hur många våningar var det? :)

2011-11-25 @ 13:45:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0