Gnomeo and Juliet

Sitter och kollar på Gnomeo and Juliet med Sarah och Noah, mys!

Igår var det vår sista football match. Det var inför states och eftersom vi förlorade igår åkte vi ut nu. Det var freeeeezing!! Efter det åkte vi och åt på mcdonalds och sen åkte vi hem till mig och kollade på You Again.

Idag var jag, Sarah, Noah och Mara ute på promenad och gick till biblioteket. Fortfarande iskallt men skönt att var ute ändå! Har tränat lite cheer också. En väldigt tråkig sak är att vi precis fick reda på att JV-team inte längre är tillåtna att tävla i states. Så den enda tävling vi har är en mindre, som skulle förbereda oss för states, som är den 4 December. Ikväll gör jag inget speciellt, ska bara vara hemma tror jag. Matt har varit i Kansas sen igår så han kommer hem sent ikväll.

Och det var pretty much it :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Låter som en skön lördagkväll. Tråkigt med cheerleadingen, men ni har väl matcher i alla fall?

Kram.

2011-11-06 @ 20:24:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0