Onsdag

Heej!

Idag var den early dismissal-dag så jag slutade redan klockan 2. Jag har inte gjort så mycket den här eftermiddagen förutom att göra lita läxor och leka med Mara och Noah. Och städat, barnen stökar ner så mycket så man måste städa hela tiden! Inte för att jag måste göra det men jag trivs likso bättre om det är rent :)

Om en halvtimma ska jag iväg till Youth group och sen blir det nog bara duscha och sova. Jag har sovit alldeles för lite senaste tiden och vaknar alldeles för sent på morgonen. Det tar bara några minuter för Sarah att köra mig till skolan varje morgon, men när jag vaknar en halvtimma innan jag börjar hjälper inte det så mycket... Jag är jättestressad varje morgon och kommer försent ca 1 min varje dag. Och ni kanske tänker att 1 min inte är så mycket men det här det här. När varje lektion börjar så ringer "klockan" och då är det meningen att man ska vara inne i klassrummet och sitta på sin stol. Jag frågade Emily hur illa det är att vara 1 min sen flera gånger och hon sa att gör man det så kan de ringa hem från skolan och massa sånt. Och det viull jag ju absolut inte så jag måste sluta gå upp för sent!! Hade exakt samma problem i Sverige men det är bara det att det är värre att vara sen här ju...

Här är några fler bilder från Halloween, så hörs vi senare!






Jag och Mara matchade :)


Kommentarer
Postat av: Ingrid :)

Vad jobbigt att komma just en minut sent men det blir säkert bättre...

Vad många pumpor det var! Var det nåon halloween fest eller så? Det verkar vara jätteroligt påhalloween!

2011-11-03 @ 22:21:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0