Veterans day

Hej!

Idag är det Veterans Day, vilket innebär att man hedrar alla veteraner här i USA. I min skola hade vi en parad som alla gick i, vi gick från skolan till the Veterans home. Vi cheerleaders marcherade och gjorde våra danser och så, som vi gjorde i Harvest of Harmony. Jag måste säga att jag blev lite irriterad på de andra i JV för de var så himla oorganiserade och hade inte koll på grejer de borde ha koll på, men annars var det bra.

Nu kom jag precis hem från Youth group. Vi var där längre idag för att leka en lek som heter Vampires. De släckte alla lampor i hela byggnaden (alltså inte själva kyrkan utan resten av byggnaden som är väldigt stor med massa olika rum) och sen gömde de delar av en ficklampa, som alla skulle leta efter förutom tre personer som var vampires. De skulle "freeza" folk och när man blev freezad skulle man skrika så högt man kunde så någon kunde komma och rädda en. Det var jättekul och särskilt eftersom det var så himla många personer som var med.

Imorgon åker jag till Oklahoma till på söndag, vi är lediga från skolan pga State volleyball. Det ska bli jättekul, det är första gånger jag åker till the south! Och nästa vecka ska jag åka till Chicago så det är jag också jätte excited för!

Hoppas ni har det bra! :) <3

Kommentarer
Postat av: Ingrid :)

Det låter ju jätteroligt! Vad kul också att det är kul i kyrkan.

Du är ju också jättebra på volleyboll. Var du med i själva paraden eller kollade du på och går det bra i skolan? :)



Ha det så bra!

2011-11-10 @ 08:50:09
Postat av: Morbror Henrik

Vad kul det låter!

Chicago är verkligen spännande. Vi var där en helg med Ludvig precis innan vi flyttade hem och såg en massa intressanta hus och annat.

Ha det så kul i Oklahoma!

2011-11-10 @ 13:30:47
Postat av: Farfar

Hej Malin,

Jag hoppas kommentaren kommer fram den här gången. Jag har också skrivit ett mail till dig nyss.

Det låter verkligen trevligt med dina resor till andra stater. Ni tycks ha mera vinter än vi har här, fortfarande högt över noll grader. Många kramar.

2011-11-10 @ 13:41:25
URL: http://malinwennerholm.blogg.se/
Postat av: Mamma

Även om morfar är farfar till åtta barn, så är han morfar till dig, och inte farfar :-).

2011-11-15 @ 08:25:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0