Enklel skoldag!

Idag var en väldigt bra dag! Dels var det för att jag började 11:30 och alla mina lektioner var 20 min (pga att sophomores hade något slags test i förmiddags) så det var jättehärligt att få sova ut. Det gjrorde också så att jag har varit jättehyper hela dagen istället för jättetrött som jag brukar vara. Och sen tror jag positivt tänkande funkar väldigt bra, man blir mer glad av att bara försöka tänka mer positivt. (Tack för kommentarerna förresten, jag uppskattar alla kommentarer jag får här!) Idag var faktiskt fösta dagen jag och Caro hade på oss våra uniformer i skolan (vi har det på bestämda dagar), ni vet som alla cheerleaders alltid har i filmerna! Dock så var det inget JV game idag, bara Varsity så vi stannade bara kvar i skolan och tränade lite. 

I min Art projects klass ritade jag för ett tag sen ett portätt av Anna och jag sa att jag skulle lägga upp det på bloggen så här är resultatet (tror du känner igen vilket foto jag använde Anna :))





En park nära när jag bor


Noah och två av mina värdkusiner


Kommentarer
Postat av: Rut

Gud vilken fin bild på Anna!!

Hoppas att du har fint väder där, här regnar det bara.



Kram!

2011-10-19 @ 07:42:09
Postat av: Ingrid :)

Jag håller verkligen med Rut om bilden. Vad kul att du var piggare och guuud vad skönt att börja 11.30

Jag känner igen bilden men kommer inte på var det kommer ifrån. Pappa har visat mig hur man ritar en fin solnedgång vi vattnet, men den blev ändå inte så bra... :)



Ha det superbra nu!!! :)

2011-10-20 @ 15:37:01
Postat av: Anna

Ingrid bilden va från när vi va i sjönevad på middag :)

Bilden va hur fin som helst va duktig du e! :)

va bra att det e bra fast synd att du har hemlängtan.. men saknar dig jättemycket och vi måste skypa snart! hoppas du har det jättebra :)

2011-10-20 @ 19:33:54
Postat av: Ingrid :)

Aha nu känne jag igen den! :)

2011-10-21 @ 21:19:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0