Fredag!!!

Antligen ar det fredag, ska bil sa himla skont att fa sova nu i helgen. Tankte att jag bara ska skriva lite om vad jag gjort i veckan:

Onsdag - Efter skolan var jag i youth group! Jag ar inte kvar i den som jag var i fran borjan. Vi var typ bara 5 pers och gjorde inte sa mycket sa jag vill hellre ga till den har andra jag gar till nu. Caros vardpappa ar pastor for middleschoolers (tror jag att det ar) dar och det ar typ 30 pers fran high school! Jag traffar mycket mer manniskor dar och vi gor liksom mer grejer. Forst sa laser vi lite ur bibeln och diskuterar det, sen pratar vi i grupper om saker som har med religion och sammhallet och sa att gora och efter det ar det nagon lek och sa for man gora lite vad man vill, typ bara prata eller spela pingis t.ex.

Torsdag - Igar var det pep rally i skolan for girls golf, de vann states! Och inte forran i onsdags kvall fick jag reda pa att vi skulle dansa vara 8-counts (vi har 5 danser). Vi skulle ocksa dansa till skolsangen men jag och Caro har inte lart oss den annu sa vi kunde inte vara med och dansa den. Hur som helst sa ar det en dans som jag precis larde mig och var typ bara 50 % saker pa hur den gar. Fatta vilken panik jag fick!! Jag tranade hela onsdag-kvallen efter kyrkan men var fortfarande inte hundra pa hur den gar. Sa sjalvklart blir jag forvirrad nar vi val ska upptrada, som jag blir nar jag inte ar hundra pa nagot, och gor ett antal misstag i dansen. Ingen biggie. Eller jo. For hela skolan var dar och kollade. 2400 elever. Gaaah!!! Det verkar dock som att inte sa manga sag det och antar att folk inte riktigt bryr sig (dessutom dansade bade varsity och dance team samtidigt som oss sa folk kan ju liksom ha kollat pa dom istallet) men jag kan anda inte sluta tanka pa det. Jag forsoker intala mig sjalv att ingen sag det men det gar lite sadar hehe...

Fredag - Jag kom precis hem fran skolan och om ett tag ska jag kolla pa the football game som borjar 7. Efter det ska jag pa bio eller nagot annat, ska hur som helst traffa en kille :) Nu borde jag nog sova lite innan jag gar for jag ar sa extremt trott och kommer inte komma hem sa jattetidig tror jag.
Hoppas alla har det bra, kram pa er!

Kommentarer
Postat av: Ingrid :)

Vad bra att du verkar ha det roligare!

Vad mycket med 2400 elever som kollade på när ni dansade men gick det bra och var det roligt? :)

Mamma och jag har varit i storvik över helgen och jag försökte läsa där men batteriet var slut men nu har jag läst!

Går det bra i skolan och är det lät med all engelska?

Hoppas att det går bra!



Lycka till! :)

2011-10-23 @ 16:51:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0