Halloween

Halloween-helgen har ägnats åt att titta på massor av skräckfilmer. Jag har kollat på så många att jag inte ens blir rädd längre. Den läskigaste jag såg var nog Paranormal Entity (typ exakt som Paranormal Activity), men jag överlevde ju så nu kanske jag till och med vågar se Paranormal Activity 3!

Idag är jag ledig men resten av veckan har jag skola (fast på onsdag slutar jag 2 istället för 3.30 vilket ska bli väldigt skönt! Jag har inget höstlov eller så utan jag har ett par lovdagar innan jullovet men inte en hel vecka. Det saknar jag faktiskt, jag skulle inte säga nej till en veckas lov just nu...

Och ang bilder från musikalen, jag tänkte inte på det överhuvudtaget så jag har tyvärr inga, jag kanske hittar några på facebook eller någon annanstans så då lägger jag upp dom! Det var i alla fall jättekul att arbeta med musikalen och jag har träffat jättesnälla människor. Skolan är ju så stor så varje gång man gör en ny aktivitet träffar man massa nya människor.



Noah och hans Halloween-kostym


Kommentarer
Postat av: Ingrid :)

Vad gullig Noah var! Jag tycke att det känns som att det fortfarande är sommarlov men idag (måndag) tisdag och onsdag ska jag gå upp tidigt och jag hoppa att du får lite skönt "lov" :)

2011-10-31 @ 21:21:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0