Musical week

Heeej!
Forlat for att jag inte har bloggat sa mycket senaste tiden, men det har veckan har jag verkligen inte haft tid. Det ar musical-week och jag gor makeup for musikalen. Jag har varit kvar i skolan varje dag den har veckan och gjort makeup for rehearsal, och det ar alltid sa hiiimla stressigt. Mest for att alla andra ar stressade sa da blir liksom hela stamningen stressig. Sjalva musikalen har premiar idag (torsdag) och om jag inte redan sagt det sa ar det The Music Man. Och jag maste saga att fran det jag har sett fran rehearsal ar de extremt duktiga, och min favoritscen ar i borjan nar de sitter pa taget. De ar verkligen jatteduktiga och gor det helt perfekt!
Den har veckan bytte jag faktiskt min Theatre Makeup klass till Honors Algebra 3/4 (fast jag gor musical aven om jag inte ar i klassen langre). Jag kande bara att jag maste ha en matteklass, annars kommer jag ha glomt allt nar jag kommer tillbaka till Sverige. Sa det kanns skont att ha det fixat. Imorgon har jag matteprov men jag kommer antagligen inte bli graded eftersom jag kom in i klassen det har veckan. Och nu har jag borjat fa laxor ocksa for en gangs skull, sa jag har nagot att gora i study hall!
Igar i youth group hade vi en bondfire och det var kul! Vi var vid det dar huset vid en sjo ch en strand som jag var vid en av de forsta veckorna har med Caro. Dock sa luktar mina jeans brant fran brasan och jag glomde bort det imorse sa jag har luktat brant hela dagen...
Nu ska jag vara kvar har i skolan tills 7 eller 8 ikvall (beror pa nar vi ar klara) och sen maste jag plugga till mitt matteprov och engelskaprov och dessutom hinna sova lite.
Ska forsoka blogga oftare men jag ar bara sa himla trott hela tiden och har oftast inte tid heller. JAg vet att jag inte kommer hinna blogga imorgon men forhoppningsvis i helgen! :)
Hoppas ni har en bra fredag!

Kommentarer
Postat av: Ingrid :)

Heeej Malin! Jag tycker att det är jättekul när du bloggar, det gör ingenting att du inte bloggar så ofta men det är kul att få veta vad du gör! :)

Vilka tider är du i skolan och ni får ju typ välja ämnen själv men hur många får man välja som högst? Det verkar vara roligt! Vi tycker också att det ska bli skönt med helg, och lov! :)

Hoppas att du inte blir för stressad sen!



Ha det så bra, kram!

2011-10-28 @ 22:42:45
Postat av: Mamma

Hoppas vi får se lite bilder från musikalen. Låter bra med en matteklass igen, hoppas att den känns bättre än den första matteklassen du tog. Kram!

2011-10-29 @ 10:35:05
Postat av: Morbror Henrik

Hej Malin!

Vad kul med både musical och byte av matteklass. Musicalen är en sån där grej som varenda high school gör och som man inte fattar vidden av om man inte varit med själv. Jag tror definitivt att du gör rätt i att byta till något där man får lite läxor ;-)

2011-10-31 @ 12:16:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0