Pumpkin patch

Idag var jag med familjen på en grej som heter Pumpkin Patch. Det är mest för små barn; typ djur, en slags studsgrej och en lina man kunde åka nedför och lite sånt. Och massa pumpor såklart, det är egentligen det som är hela grejen, man köper pumpor! Halloween är så himla stort här och alla dekorerar husen med massa pumpor och dödskallar och sånt.

Nu ska jag inte göra så mycket mer idag än att träna lite cheer och kolla på tv, alltså bara ta det lugnt.



Man kunde gå genom en "labyrint" genom ett majsfält


Kommentarer
Postat av: Mamma

Skönt med en "lugn" söndag. Går Seniors på Trick or Treat, eller hittar ni på något annat? Kram.

2011-10-24 @ 08:25:52
Postat av: Ingrid :)

Vad roligt att ni firar halloween så tidigt! Vi kommer säkert inte göra något halloweenigt... :( Men på lördag ska jag på halloweenparty hos en i min klass! :) kommer ni typ klä ut er på halloween och skrämma alla?, isåfall skulle det vara roligt! ;)



Heeejbuuuu

2011-10-25 @ 22:35:33
Postat av: Ingrid :)

Vad roligt att ni firar halloween så tidigt! Vi kommer säkert inte göra något halloweenigt... :( Men på lördag ska jag på halloweenparty hos en i min klass! :) kommer ni typ klä ut er på halloween och skrämma alla?, isåfall skulle det vara roligt! ;)



Hejbuuuu!!! :)

2011-10-25 @ 22:36:33
Postat av: Ingrid :)

Oj jag råkade skicka 2 st... Hehe :)

2011-10-25 @ 22:37:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0