Multimedia igen

Heejsan!!
Sitter och har multimedia nu igen, har gjort klart allt det vi ska gora sa da har vi "free time". Idag har jag haft study hall (har det varannan dag och varannan dag art). Study hall innebar att man sitter och gor typ laxor och sa men eftersom jag inte har nagra laxor sa lyssnar jag mest bara pa musik och pratar med hon som sitter vid samma bord som mig, hon ar jatterolig och snall! :) Det ar samma dag med Tteatre makeup. Sen hade jag engelska och vi haller pa och skriver resumes som vi maste gora exakt ratt eftersom var larare tycker att det ar de vi ska anvanda nar vi soker jobb men jag kan ju inte anvanda den, har ju tva ar kvar i sverige och sen ska den val antagligen vara pa svenska ocksa. Efter det hade jag theatre makeup och vi fortsatte kolla pa The Music Man. Sen hade jag foods, och vi hade typ prov men det var jattenkelt. Imorgon ska vi i alla fall baka sa det ar inte bara teori :)
Jag ska inte gora sa mycket mer idag forutom cheerleading. Nu nar jag gar i skolan och sen har cheerleading till kl 6 hinner jag inte gora sa mycket mer for pa nagot satt har jag alltid massa grejer att gora hela kvallarna. Och sa maste jag ju hinna vara med min vardfamilj ocksa! Jag har ju inte skrivit sa mycket om dem nar jag tanker efter och inte visat nagra bilder heller. De ar hur som helst hur bra som helst och jag kanner mig som en del av familjen! Det kanns i princip som en riktig familj. Ska forsoka ta lite bilder ocksa om de ar ok med att jag lagger upp pa bloggen. Och sa ska jag ta bilder av skolan ocksa nar jag har tid!
Ha det bra!!

Kommentarer
Postat av: ingrid :)

Hej Malin! Vad kul att du gör massa saker! Men vad är multimedia? :)

Vet du?, På vägen till Gärdessskolan finns det en affär där det finns jelly belly som är typ större än ett A4-papper! roligt va?, fast den är nog väldigt dyr...



Många kramar, Ingrid!!! <3

2011-09-03 @ 16:08:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0