Practice och bio

Hejsan!

Så jag har haft spring break i tre dagar nu och jag har inte gjort så mycket mer än att gå på bio och sen hade jag practice idag. Jag såg filmerna the Lorax som var jättegullig och sen Project X som var hur kul som helst! Men som jag har sagt tidigare, det finns inte för mycket att göra här så jag gick o la mig normal tid igår även om jag har lov. Skulle ändå upp runt 7 imorse för att först gå till Weights och sen hade jag Track. Nu är jag bara med Caro och jag vet inte riktigt vad vi ska göra, kanske gå ut och äta eller bara vara hemma :)

Ha en bra vecka!

Kommentarer
Postat av: Ingrid :)

Vad trevligt med bio! Det känns som att du har practice hela tiden, men det verkar ju kul! :)

Ha det så bra!! <3

2012-03-06 @ 14:49:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0