Track Meet

Så nu var första track meetet avklarat, även oim det bara var ett väldigt litet meet som inte spelar särskilt stor roll. Meetet var i en liten, liten stad som heter Sutton och skolan hade inte ens turf på football-fieldet utan gräs (så alltså en väldigt liten skola också). Jag var i skolan first period och efter det åkte vi (genom skolbuss) i en timma ut till ingenstans. De började med throwing och sen var det längd och höjdhopp och pole vault (som jag inte kommer ihåg vad det heter på svenska). Så efter ett par timmar började sprint-eventen och jag sprang i ett av de sista så fick vänta i princip hela dagen och bli nervös... Det jag sprang var ett 4 by 200 Relay (alltså stafett där varje person springer 200 meter). Och det gick bra! Det jag var mest nervös över var att jag skulle tappa stafett-pinnen eller nåt men det gjorde jag inte! Och sen tog jag oss upp från femte till tredje plats när jag sprang så det var kul :)

Imorgon bitti klockan 5 åker vi till Minnesota, 8.5 timmar i bilen... Det blev hela familjen här som följer med, och vi kommer gå på Mall of America imorgon! Sen på lördag är babyshowern och så åker vi hem efter den så Matt kan komma hem och vara redo för kyrkan söndag morgon.

Klockan är redan 9 så jag ska gå och lägga mig ganska snart, har precis duschat och nu äter jag kakor och dricker mjölk :)

Godnatt, ha en bra helg!

Kommentarer
Postat av: ingrid :)

Vad kul med stafett och sånt :)

Vad kommer ni göra i Minnesota? Är det någon stad typ? :)

2012-03-23 @ 16:44:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0