Track

Hej!

Förlåt för att jag inte har bloggat på så länge, har varit upptagen och så himla trött. I måndags började i alla fall track, och jag gör sprints! Jag kommer inte ihåg det svenska ordet över huvud taget, men vi springer på the tracks runt the football field. Vissa dagar kör vi sprints och starter, andra dagar springer vi längre sträckor. Och jag har haft sån himla träningsvärk... Det har varit okej idag men tisdag och onsdag kunde jag knappt gå normalt. Jag älskar att springa men samtidigt hatar jag det när jag väl är där. Det är väl mest efter när jag är klar som jag känner mig duktig, och och jag börjar verkligen komma i form efter att ha börjat weights och nu track! Första track meetet är spring efter spring break (som är nästa vecka). Jag ska inte göra nåt speciellt, har practice måndag och tisdag och sen kommer jag mest bara träffa kompisar och vara med familjen.

Två väldigt bra saker hände idag i alla fall! Nummer ett, jag hittade min prom klänning! Det är min värdkusins som jag kommer låna så jag behöver inte lägga massa pengar på en klänning. Så nummer 2, för de pengarna jag sparar kommer jag troligtvis kunna åka till San Francisco i maj efter garduation! Jag ringde Beth idag och det var jättekul att prata med henne, så anagligen kommer jag kunna åka dit i ca 1 vecka och bo hos dom!

Så även om större delen av min dag var jätteseg och jag har gått runt och halvsovit så blev det en bra dag ändå, eller ett bra slut i alla fall :)

Och bara en dag kvar till spring break!!


Vad tycker ni??


Kommentarer
Postat av: Pappa och mamma

Vi tycker att det ser fantastiskt fint ut! San Francisco låter kul, hoppas att det går att få ihop på ett bra sätt.

2012-03-02 @ 22:57:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0