Bröllop + bilder

Så idag var bröllopet, den stora anledningen till varför vi har åkt ända ner hit. Och det var jättefint! Igår var det rehearsal dinner där jag träffade alla, och alla är verkligen hur trevliga som helst! Och jag träffade dessutom en utbytesstudent som är från Japan och en från Tyskland som var här för några år sen men hälsade på. Folk här nere är verkligen jättesnälla och öppna, och jag älskar hur de alla har en southern accent. Dessutom är det så himla varmt och fuktigt här, dygnet runt, och jag älskar det! 

Imorgon fortsätter vi till Tennessee, kommer ta runt 9 timmar i bilen... Sedan åker vi tillbaka till Nebraska och kommer ha ett till stopp över natten då vi kommer campa igen.

Här kommer även lite bilder från tidigare från resan!


I Oklahoma


Mississippi River


New Orleans, fullt med folk som vanligt


Swamp i Louisiana


Alligator!


Shrimping boats, tänker direkt på Forrest Gump!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilken härlig avslutning på ditt år! Hoppas att allt går bra på slutet, så ses vi på Arlanda på fredag! Kram.

2012-05-28 @ 09:46:06
Postat av: Morfar

2012-05-29 @ 16:18:49
Postat av: Morfar

Litet för snabb på avtryckaren förra gången...Det var verkligen en fin, men kanske något ansträngande, avslutning på USA-året. Så mycket du har fått se och uppleva och delta i. Det skall bli roligt att träffa dig igen, välkommen hem.

Kramar.

2012-05-29 @ 16:23:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0