06-08-2011

Hejsan!!

Idag åkte jag med Sarah, Noah och Mara till mina IEC:s (typ de som organiserar allt som har med oss utbytesstudenter att göra i området) Larry och Arlene. De har tre utbytesstudenter som bor hos dem just nu och en av dem gick i samma klass som mig på camp och sen var det två killar från Tyskland och Holland. Arlene och Larry bor iaf ute på en farm precis bredvid massa majsfält och de har massa hästar. Ingen av hästarna är inridna men hon som jag gick i samma klass som ska hjälpa dem med en häst och antagligen jag också när jag har tid, lust och kan få skjuts :) Var där vid deras hus i ungefär 2 timmar, åkte hem och åt en snabb lunch på 10 sekunder för sen kom Arlene med de andra utbytesstudenterna och hämtade upp mig. Vi ägnade eftermiddagen på en vatten-park eller vad man nu ska kalla det, en stor pool utomhus med en (tror det var) 25 meter hög vattenrutschbana som var jättekul att åka i!! Det kändes kul att träffa lite folk i min egen ålder också :P Sen när jag kom hem åt vi middag och gick och köpte glass med hela familjen :) Känner mig jätteduktig just nu för jag har precis varit ute och sprungit, vilket jag sagt att jag ska göra varje dag de senaste 3 veckorna men det har inte hänt förrän nu... Så nu ska jag äta lite och kolla på tv och sen ska jag sova! Godnatt <3



Larry och Arlenes hus


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0