Helgen

Helloo!!

Nu är nästan helgen slut och det har varit en vädligt bra och lugn helg :) Igår var jag med min värdfamilj och en annan familj och kollade på gratisbio på en gammal biograf och såg Rio. Det var en jättemysig och bra film, men jag sov inte mycket natten innan så jag somnade under bion.. :P Sen var jag hemma i några timmar och typ städade och fixade tvätt och så. På kvällen var jag, Caro och en cheerleader på the State Fair här i Grand Island. Det var massa olika djur, mat och karuseller. Det är en ganska stor grej här så det var helt fullt med folk, men det var kul!!

Idag har jag inte gjort något speciellt förutom att bara ta det lugnt. Det var meningen att vi skulle iväg på en youth group-grej som skulle vara vid en sjö men det ställdes in pga dåligt väder. Vi åt lunch på ett mexikanskt ställe och sen har jag bara varit här hemma och skypeat med Anna och fixat med massa grejer. Sen måste jag gå och lägga mig ganska tidigt ikväll så jag inte är helt död nästa vecka också... Orkar verkligen inte gå till skolan egentligen, vilket är ganska konstigt när man tänker efter för jag har knappt en enda lektion som jag måste anstränga min på :P Men problemet är väl det att jag måste gå upp 6 varje morgon...

Här är iaf en bild från igår, ganska dålig och tagen från långt håll men tycker inläggen ser lite roligare ut  med bilder :)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Kul att gå på tivoli! Det kan ju vara bra med en lugn helg ibland också. Hur länge är det sommar och varmt?

2011-08-30 @ 08:29:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0