Helgen

Fredag - Jag var bara i skolan 3 av mina 8 klasser för jag mådde dåligt på morgonen. Och på kvällen hade vi girls jv baskettball att cheera för, men vi var bara fyra personer.. Och sen blev de tre, för tydligen får man inte cheera om man inte varit i skolan mer än halva dagen, vilket jag fick reda på i halvtid. Men det gjorde inte så mycket, även om det kanske var lite konstigt att jag cheerade halva matchen och sen bara satt o kolla på (fast det var ändå knappt några som kollade på matchen). Efter det stannade jag och kollade på varsity matchen. Och efter det åkte vi runt lite i Caties bil bara, bl.a. till flygplatsen här i Grand Island för att kolla på alla juldekorationer dom satt upp där, jättefina!

Lördag - Var i Lincoln och åt jullunch på en restaurang med Sarahs familj. Och jag fick massa julklappar :D På kvällen gick jag och Sarah på julpjäsen vi har på vår skola, Christmas Carol.

Söndag - Jag sov, skypeade, åt lunch på ett mexikanskt ställe med familjen och två av deras vänner som var och hälsade på över dagen, var barnvakt åt Mara och Noah och sen har jag mest bara suttit och kollat på Netflix :)


Vår julgran som är väldigt smal haha. Och kom på att jag aldrig
visat bilder på hur det ser ut inne i huset, men det här är iaf en del
av vardagsrummet


Benvärmare, världens mysigaste byxor, supergulliga slippers,
vantar, choklad och lite pengar :)


Kommentarer
Postat av: Ingrid :)

Det låter som en bra helg och fina julklappar! Det skulle också vara kul om du visade fler bilder på huset! :)

2011-12-12 @ 15:06:32
Postat av: Ingrid :)

Det låter som en bra helg och fina julklappar! Det skulle också vara kul om du visade fler bilder på huset! :)

2011-12-12 @ 15:07:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0