I skolan

Hej!
Tankte bara blogga lite snabbt medan jag har tid nu i skolan. Just nu har jag lunch men vi lagade mat i Foods sa jag behover inte ata nu igen. Efter det har jag Art Projects, Government och Environmental Sience och sen cheerleading och det ar pretty much min dag! Har lite laxor att gora ikvall ocksa som kommer ta ett tag sa det bli nog inte mer an att kolla pa lite tv och sen sova.
Det ar jattekallt har nu forresten, minusgrader. Fast det har inte snoat annu men kommer atagligen gora det snart.
Caro och jag
Emily

Kommentarer
Postat av: Ingrid :)

Vad kul... Förra året snöade det i oktober men det är fortfarande ganska varmt.



Ha det bra! :)

2011-11-03 @ 22:24:59
Postat av: Mamma

Minusgrader, burr... Har kappan kommit fram ännu? Här är det som sagt inte någon vinter än. I morgon är det Alla helgons dag, då ska vi till mormors grav och tända ljus, det är så fint med alla ljusen där. Kram.

2011-11-04 @ 08:01:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0