Homecoming week

Hejsan!

Så den här veckan är det homecoming week, eller spirit week, eftersom vi har vårat homecoming game på fredag. Varje dag är det olika teman som folk klär ut sig till, idag var det superhero-day, och sen är det disney-, twin-, jersey-, och gold and purple-day. Och det roligaste av är är såklart... Homecoming dance på lördag!!! Jag var i Omaha igår med Sarah för att hälsa på hennes familj där och jag testade också hennes systers klänningar. Jag hittade en perfekt, älskar den! Idag var jag med Miranda och beställde blommor och köpte smycken. Ska bli så himla kul!

Och förresten i lördags efter jag hade bloggat i lördags åkte jag med Caro och hennes värdfamilj till Timberlake, ett camp som har massa aktiviteter, en sjö och hästar. Hur som helst åkte vi dit för att rida, och det här var första gången jag red sen jag kom hit. Och gissa vad som händer... Min häst (som är ganska pigg och stökig) blir rädd för något så han stegrar och ramlar bakåt, över mig. All luft pressades ur mig så jag kunde inte andas för en stund, det var liksom omöjligt att ta ett andetag hur mycket jag än försökte och det var ganska obehagligt. Men efter en stund fick jag tillbaka andingen och nu är det enda jag har kvar ett par blåmärken och ont i ryggen. Så det gick väl inte riktigt som planerat men det var kul ändå! :)

Nu måste jag plugga till ett test jag har i engelska på onsdag och sen måste jag sova för jag har haft huvudvärk hela dagen och är jättetrött...

Så hejdå och godnatt! :)



Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilken fin klänning! Har man date till homecoming, eller går man var och en för sig?

Det lät dramatiskt med hästen, hoppas att värken går över snart. Var rädd om dig! Kram.

2011-10-04 @ 08:04:48
Postat av: Malin

Det är lite olika om man har dejt eller inte, men de flesta går iaf i stora grupper. Jag går med en dejt och sen caro, miranda och annie och deras dejter!

2011-10-04 @ 17:31:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0