Homecoming!!!

Så igår var det homecoming och det var verkligen huuuur kul som helst! Först var allt jättestressigt och ingen hade koll på något men sen fixade sig allt. Jag gjorde mig iordning med Miranda, och först var vi och blev sminkade hos Clinique (vilket var gratis av någon anledning) och sen målade vi naglarna hos henne och hennes mamma fixade mitt hår, hon är jätteduktig! Efter det åkte vi till Caros date Lukes hus och tog bilder, åt middag vilket var väldigt stressigt för bilderna tog så lång tid och till slut kom vi till själva dansen. Och det var den absolut roligaste delen av hela kvällen, önskar att det hade hållt på längre. Så det var min första homecoming!









Kommentarer
Postat av: Ingrid :)

Vad fina ni var!!

Har du kvar klänningen och skorna? De var väldigt fina!

2011-10-09 @ 23:21:43
Postat av: Linnea

Åh vad fin du var Malin!! Älskar din klänning! :) miss you! <3

2011-10-10 @ 09:30:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0