Mexico!

Heej!!

Nu har varit här i Mexico (Riviera Maya) i 4 dagar och det är så himla underbart! Det är jättevarmt, allt är suuuperfint och stranden och havet är helt amazing! Har alldrig sett så fint och klart vatten i hela mitt liv och havet är så himla lagom varmt också!! Och så har vi all inclusive också så jag kan äta hur mycket jag vill :D Jag har inte gjort så mycket mer än att bada och sola så det finns inte så mycket att berätta om men jag har det i alla fall super och skulle inte ha något emot att stanna här för resten av året... Jag har snorklat också, både idag och igår och det är jättecoolt även om det bara var vid hotellområdet och inte ut på djupt vatten. Och idag var jag, Matt och Sarah inne i "staden" (kommer inte ihåg vad den hette men ligger ungefär halvvägs till Cancún härifrån. Vi var där för att boka det vi ska göra imorgon, vilket jag ser fram emot väldigt mycket! Berättar vad det nästa gång jag bloggar :)








Kommentarer
Postat av: Ingrid :)

Åhhh! Vad orärrvist! Jag vill också ha det varmt och bada.

Har det varit kallt någon liten gång eller är det varmt exakt hela tiden?

Bilden längst ner, är det Matt och Sarah? :)

Har ni varit på typ något muséum eller nåt annat roligt där istället för att bara bada och sola?



Ha det skönt resten av tiden!!! :)

2011-09-24 @ 11:59:57
Postat av: Malin

Ingrid: det är lika varmt hela tiden och jättefuktigt, men det är molnigt och regnar ibland så det är inte soligt hela tiden :)

Ja det är matt och sarah

Vi har varit på hotellet hela tiden förutom igår, skriver ikväll om vad vi gjorde :)

2011-09-25 @ 20:02:36
Postat av: Morbror Henrik

Vad fint!

När vi var där för några år sedan bodde vi på ett ställe som heter Paradisus Riviera i Puerto Morelos. Om man tittar på bilden på Matt och Sarah ser det nästan ut som samma ställe. Är det det, eller ser alla likadana ut?

2011-09-26 @ 12:13:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0