Youth group

Hejsan!

I USA så har de något som heter Youth Group i krykan (för er som inte vet) och det är oftast samtidigt/efter gudstjänsten. Igår var jag i alla fall på min första Youth Group! Det var inte så många, vi var bara 5 pers och de sa att det bara är några få personer till. Alla de som var där kände varandra sen innan (från samma familj och så) så vi ägnade typ tiden åt att lära känna mig eller nåt :P Men jag tycker bara det är kul när folk ställer massa frågor om Sverige och hur det är där och så :) Annars lekte vi bara lite lekar och alla personer var jättesnälla och roliga! Sen när vi liksom kommer igång så pratar man om Gud, religion, livet och massa såna saker, och leker lekar :) Så det är vad jag ska göra på onsdag-kvällarna nu framöver!

Och nu är det bara en dag kvar till heeeelg!!! Ska bli väldigt skönt att sova :)

Kram!

Kommentarer
Postat av: Ingrid :)

.Vad roligt du verkar ha det i kyrkan! är det roligt om man komenterar mycket..? Går det bra annars i din värdfamilj och din nya skola? :)



Kram ingriiiid!!!!

2011-09-09 @ 22:26:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0