Brownies

Klockan är bara 10 på morgonen och jag ar redan varit uppe i 5 timmar och hunnit med att göra massa saker. Och nej, jag gick inte upp klockan 5 frivilligt, jag hade practice klockan 6-8 imorse... Anledningen är att vi har ett upptraädande imorgon och alla ville bara bli klara med practice så tidigt som möjligt så därför började vi redan kl 6. När jag kom hem hade Matt gjort i ording frukost, toast med ägg och guacamole! Efter det har jag bakat brownies, och Noah hjälpte mig lite. De är till imorgon för vi cheerleaders ska jobba i ett "hospitality" room till wrestling som är på vår skola hela nästa dag, så vi ger folk mat som vi tagit med oss själva. Men snart ska jag nog bara försöka ta och sova för jag är fortfarande inte riktigt vaken, behöver ta igen de timmarna jag missade från att gå upp så tidigt :)






Kommentarer
Postat av: Ingrid :)

Hejhej! Vad jobbigt att gå upp så tidigt! Hoppas att du blir piggare!

Vad got med brownies! Jag gjorde kladdkaks muffin i torsdags, men dom blev inte så goda...

:)

2012-02-11 @ 21:38:16
Postat av: Ingrid :)

Vad jobbigt att gå upp så tidigt! Hoppas att du blir piggare! :)

Vad gott med brownies! Jag gjorde kladdkaks muffin i torsdags, men de blev inte så goda...

:)

2012-02-11 @ 21:45:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0