Superbowl

Ikväll var jag hos några vänner till min värdfamilj (eller dom är väl mina vänner också nu antar jag) och kollade på the Superbowl! Det är mellan the Patriots och the Giants, men jag håller inte direkt på nån av dom för jag är inte så insatt :P Det roligaste att kolla på är ändå reklamerna, hörde att det kostar 3,5 miljoner för 30 sekunder under Superbowl. Så alla reklamer är jätteroliga och faktiskt bra för en gångs skull! (Oftast är dom extremt dåliga här..) Halftime var också kul, Madonna hade ett jättecoolt uppträdande med bl.a. LMFAO och Nicki Minaj.

I fredags snöade det en massa här så alla games i hela Nebraska blev inställda (wresting, basketball, allt..). Jag är ganska trött på vinter, gillade början av den här veckan mer då det var nästan 20 grader och sol i flera dagar. Hoppas snön smälter bort och att det blir varmt igen! Så det var meningen att jag skulle spendera hela kvällen igår åt att cheera men istället var jag hos Catie och vi bakade och hade filmkväll :)

Nästa vecka kommer vara jätteskön pga parent-teacher conferences. Tisdag och onsdag har jag early dismissal så då slutar jag runt halv 2 och torsdag och fredag jar jag ingen skola alls!

Hoppas ni får en bra vecka! :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Superbowl, ännu en sak avprickad på SakermanmåstegöranärmanäriUSA-listan :-). Skönt med lite ledigt. Här är det massor av snö och kallt som sjutton. Kram!

2012-02-06 @ 11:10:57
Postat av: Farmor

Så roligt att du får uppleva så mycket under din

USA-vistelse Förstår att Hawaii-resan var jättefin.Men jag måste erkänna min okunskap, vad är superbowl? Kramar från farfar och mig!

2012-02-06 @ 12:31:21
Postat av: Malin

Hej farmor! Superbowl är football-säsongens final och är en väldigt stor grej här. :)

2012-02-10 @ 20:15:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0