Vanlig söndag

Hejsan!

Fick sova ut imorse och det var jätteskönt, har inte gjort det på ett tag. Igår var jag och kollade på State Cheer, vi blev dock inte ens placerade. Fast vi kom på första plats i State Wrestling, vilket är jättekul! Jag cheerade också sista gången igår, det var vårt sista home game. Practice fortsätter ändå ett ganska långt tag, vi har ett uppträdande och lite sånt kvar. Jag stannade också och kollade på Varsity-matchen och efter det åkte jag och Abbey och åt glass.

Idag ska jag berätta om Sverige för en grupp i kyrkan som har möten på söndagar, tror alla är kvinnor över 50. Ska förbereda mig lite mer för det, men nu vill Noah att jag ska läsa för honom.

Hoppas ni haft en bra helg! :)

Kommentarer
Postat av: Ingrid :)

Vad kul! Vad skönt att sova! Hur ofta har du practice? Det verkar kul! :)

2012-02-20 @ 08:49:38
Postat av: Malin

Jag har practice oftast mån-tors direkt efter skolan, men ibland är det lite annorlunda beroende på games och sånt :)

2012-02-20 @ 20:33:07
Postat av: Morfar

Vilken häftig video på ert cheerande. Samspelt och gymnastiskt. Synd att ni inte gick vidare. Jag hoppas du haft en bra vecka. (Jag har inga utropstecken på min maskin, annars skulle det ha varit några.)

Kramar

2012-02-26 @ 10:56:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0