Cheer, cheer och mer cheer

Hejsan! Känns som jag inte har gjort så mycket mer den här helgen förutom att cheera.

I fredags kom Catie och hämtade upp mig i skolan när jag slutade efter 6th (hon slutar efter 5th) och så åkte vi och köpte presenter till Caro. Hon fick ett presentkort och en mugg från Starbucks (hon älskar kaffe), Lindt choklad (som hon också älskar för det kommer från Schweiz) och en doftgrej till rummet. Jag gav henne också brownies på morgonen när jag träffade henne i skolan :) Efter det åkte jag tillbaka till skolan och cheerade för Boys Basketball. Och efter det åkte vi och åt på Buffalo Wild Wings (det är ett ställe som har typ världens bästa wings med massa olika såser och grejer), kollade på Varsity Boys Basketball och sen gick vi på dansen. Och efter det kollade jag och Caro på Bring it on hemma hos mig och sen sov hon över.

Igår gjorde jag inte så mycket mer förutom att göra ett pepparkakshus med Noah och sen cheerade jag för både Boys och Girls Basketball. Var i skolan från halv 4 till 9 på en lördag... När jag kom hem var jag så himla trött så jag var bara hemma och pratade med Matt och Sarah och min värdkusin och värdfaster som var här.

Nästa vecka är en hel vecka utan något early dismissal eller något sånt, men på tisdag är det bara en vecka tills jag åker till Hawaii! Jag längtar jättemycket, och så ska jag få träffa Mikaela som jag träffade på Camp igen!! Vi blev jättebra kompisar där och har kontakt i princip varje dag genom sms, och vi har inte setts sen dess! Hon bor i Texas som utbytesstudent och verkar ha det jättebra.


Kan inte vänta tills jag får se dig igen!! <3


Kommentarer
Postat av: Ingrid :)

Vad kul! När ni tränar cheerleading, gör ni volter och sånt då? :)

och vad skönt att åka till Hawaii! Kommer du surfa då?

:)

Ha det så bra!! :)

2012-01-09 @ 16:16:03
Postat av: Malin

Nej vi stretchar och sen tränar vi cheers och danser :)

Och jag får se, hoppas det!

2012-01-10 @ 04:08:07
URL: http://malin.wennerholm.blogg.se/
Postat av: mikaela

Kan inte vänta tills jag ser dig heller!! <333333333333333333333333333333333

2012-01-10 @ 06:28:40
URL: http://inmytexas.blogg.se/
Postat av: Anna

Ååååååå va kul o åka till hawaii :o:o ska ni åka dit med ef??? e du ledig från skolan då eller? :)

2012-01-10 @ 17:32:08
Postat av: Malin

haha anna visste du inte redan att jag skulle dit? och ja det är med ef och jag är ledig från skolan :)

2012-01-11 @ 02:52:18
URL: http://malin.wennerholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0