Gör mig redo för San Fransisco!

Så det här blir mitt tredje blogginlägg, har mycket att ta igen...

Idag har jag äntligen fått sova in lite, hade inte gjort det på flera veckor. Jag började dagen med att åka till Subway med Caro och vår kompis Jade, för vi brukade alltid äta luch där för vi har klassen innan tillsammans, och hon har fortfarande skola men inte vi så hon kom och hämta upp oss! :) Sen packade jag en stor låda med grejer som snart påbörjar sin resa hem till Sverige... Packade även för San Fransisco! Sen träffade jag upp Abbey för att träffas en sista gång, kommer sakna henne en massa! träffade henne under musical som var i höstas och vi har pratat ända sen dess. Efter det träffade jag Lexi och Caro och vi åt pizza och vi tog bilder och alla stirrade på oss och tutade för det var precis vid vägen downtown menmen hehe :) Efter det kom jag hem och några vänner kom bara över för att säga hejdå. Jag gillar inte att jag har behövt säga hejdå till de flesta den här helgen... Jag kommer ju inte ha mycket tid alls mellan SF och Louisiana. Komm er sakna alla så mycket! :( Jag är i alla fall jätte excited för SF och det ska bli jättekul!! :)



Sista dagen av Youth group förra veckan :) Det har verkligen varit jättekul att
gå dit, det är ett ställe man verkligen träffar bra vänner, kommer sakna det!


Jade och Caro! :)


Abbey!


Lexi :)


Världens vackraste Caro!


Kommentarer
Postat av: Pappa

Stort grattis till din graduation! Det måste ha varit en spännande upplevelse. Och vad kul för dig att åka till San Francisco.

2012-05-15 @ 16:19:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0