Airboats och pastor-middag

Heej!!

Idag vaknade jag vid 1 så då hade jag redan sovit bort halva dagen :) Fast det behövdes, första gången jag fick sova ut sen jag kom till USA... I eftermiddags var jag i alla fall på något aritboat-grej med familjen. Vi åkte bil hur länge som helst förbi maaaaassa majsfält, och till sist kom vi till en liten flod där de hade race och sånt. Vi var där en stund och kollade och sen åkte vi tillbaka, så mesta delen av tiden gick åt att åka bil :P Sen åt vi en till pastor-middag fast den här gången var det typ inne i en kyrka som de hade dukat fram bord. Sen kom jag hem igen, var ut och sprang idag igen, ska försöka göra det varje dag nu, har suttit vid datorn ett tag och nu ska jag kolla lite på tv och sen ska jag sova :)

Godnatt <3







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0