Grattis mamma!

Börjar med att säga grattis på födelsedagen mamma, hoppas ni har har det super! <3

Så till vad jag gjort idag...

Vaknade runt 10 och när jag var klar skjutsade Matt mig till skolan så jag kunde lämna in lite papper som skulle lämnas in till mitt möte där imorgon. Sen skjutsade han mig till min kompis Niclas som jag gick i samma klass som på camp. Han bor hos mina IEC:s dotter så de bor nästan grannar. Jag var där i några timmar med honom och hans värdbror. De bor i ett jättestort på en jättestor gård med en damm, pool, hästar (som de inte har till något speciellt, bara till att titta på), hundar och massa shotguns. Testade att skjuta och det va jättekul!! Sen kom Larry med en av deras utbytesstudenter (tjejen som jag också gick i samma klass som) och skjutade oss till the mall eller vad man nu ska säga. Där kom vi 20 min försent till bion, Rise of the Planet of the Apes, men det gjorde inte så mycket :) Sen när jag kom hem åt jag middag, kollade lite på tv, stack ut o sprang, åt igen och nu sitter jag här vid datorn i vardagsrummer medan Sarah kollar på tv :)

Hoppas alla har det hur bra som helst i Sverige, för jag har i alla fall det här! Godnatt på er <3

Kommentarer
Postat av: Mamma

Tack lilla gumman! Pappa, Ingrid och Anna firade mig med middag och tårta. Kram.

2011-08-09 @ 08:45:45
Postat av: Morfar

Hej Malin. Grattis på DIN födelsedag. Du tycks ha det jättebra. Det är så roligt att läsa din blogg. Anita hälsar. Många kramar

2011-08-10 @ 14:42:58
Postat av: Annika Ahlberg

Grattis på födelsedagen! hälsningar från familjen Ahlberg

2011-08-10 @ 15:24:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0