I skolan

Hejsan!
Just nu sitter jag i multimedia-salen och har lektion. Vi haller pa och skriver forklaringar till massa ord som vi ska ha prov pa senare, och forutom det har vi jaa.. ritat i fireworks. Lektionerna ar valdigt enkla men jag antar att det svara ar att lara sig vad alla ord betyder och komma ihag till provet. Efter det har har jag Government och sen Environment. Jag andrade mitt schema ytterligare ocksa, har lunch 5th period nu och istallet for Pre-calculus har jag Foods. Jag hangde inte med alls i Pre-calculus utan var bara forvirrad hela tiden. Foods kanns mycket battre och ar roligare :) Nu tror jag i alla fall att jag ar helt nojd med mitt schema, for jag har nog andrat mer an vad man egentligen far gora...
Och ikvall ar det sasongens forsta football game!!! Ska bli sa himla kul, har ju aldrig sett football live forut. Ska forsoka ta lite bilder ocksa sa ni kan se hur skolan och allt ser ut.
Nu slutar lektionen snart sa hejda pa er! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0