Trött...

Har känt mig jättetrött och yr hela dagen trots att jag sov nästan 12 timmar. Fast nu på kvällen känns det bättre iaf :). Vaknade 11 imorse och gjorde mig iordning. Runt 12 åkte vi och åt lunch på Fuji Steakhouse som är en japansk restaurang där de liksom lagar maten framför en och så sitter man runt spisen eller vad man nu ska kalla det. Det var jättegod mat, träffade några fler av Sarahs kompisar också. Sen var jag hemma en stund och läste lite tidningar innan jag, Sarah, Noah och Mara åkte till ett museum. Det var ett slags utomhus-museum med gamla hus och sånt. Drack root beer första gången och det smakade tuggummi, på ett bra sätt. Sen var det Bible Camp igen och jag var med i pjäsen. Hehe det gick inte så bra för vi hade inte direkt koll på allt och några grejer vi skulle ha med försvann och så menmen... Sen åt jag peanut butter jelly sandwich till middag och nu är jag hemma igen. Japp det var min dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0