Harvest of Harmony

I Nebraska har de en tävling med parad för band här i Grand Island. Band från skolor över hela Nebraska kommer hit för att tävla om vilket band som spelar bäst i paraden och sen fortsätter de tävlingen genom att spela på min skolas football field. Det som var så himla kul var att jag marcherade också i paraden, som cheerleader! Jag har bara haft 3 dagar på mig att lära mig de 4 danserna vi gjorde (fast vi gjorde bara arm-rörelserna eftersom vi marcherade) och jag var väääldigt förvirrad och gjorde massa misstag under paraden men det var ändå så himla kul!! Det är den första grej jag gjord som cheerleader här, och det känns jättebra även om jag typ var jättedålig känns det som. Och det som gör det extra kul är att det inte bara är min stad, utan det är en stor grej för hela staten. JV-teamet hade middag igår hos en tjej från teamet och sen sov vi över, och det var också väldigt kul! Här kommer lite bilder:



The cheer squad




Kommentarer
Postat av: Morbror Henrik

Vad kul!

2011-10-01 @ 23:04:23
Postat av: Ingrid :)

Vad roligt att få vara med på en parad och vara cheerleader!!

Hopas att det gick bra även fast det var förvirrande... :)

2011-10-02 @ 17:07:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0