Advanced Weights

Yep, det är min nya klass 7th period! Eftersom jag ska göra track i vår så är det ju ganska viktigt att jag kommer i form för annars kommer jag suga, så då är det skönt att kunna ha det som en klass. Skolan känns mycket bättre än förra terminen, särskilt eftersom jag kom ur Foods, Government och Environmental Science. Så extremt tråkigt, det var absolut ingen mening för mig att vara där (förutom Government som jag var tvungen att ta för EF, men hade en väldigt tråkig lärare).

Jag kom precis hem från Cheer practice och snart ska vi äta och sen ska jag till Youth Group igen. Efter det kommer jag nog gå och lägga mig ganska snart, jag är i en sån där period när jag är jättetrött hela tiden. Igår till exempel så var practice inställt så jag nog en nap i 3 timmar, och dessutom sov jag 8 timmar inatt men är fortfarande extremt trött! Hoppas det blir bättre snart så får jag sova ut i helgen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0