Dag 7

Sista dagen. Vi packade färdigt på morgonen och sen gick vi till starnden och låg där och solade och badade hela dagen. Det kändes jättetråkigt att åka hem, inte bara för att Hawaii är helt underbart utan också för att jag aldrig kommer träffa av personerna igen. Det är som Camp igen, man kommer alla jättenära. Den här veckan var i alla fall utan tvekan den bästa veckan på hela året i USA, och jag skulle jättegärna åka till Hawaii igen. Tack så mycket alla som bidrog med pengar till resan, det var verligen värt det!




Kommentarer
Postat av: Ingrid :)

Ååååhhh!!! Gud vad skönt!! Jag vill också åka till Hawaii. Du har tagit så fina bilder också, och ni verkar ha gjort så mycket! Vad kul oclså att åka och se på såna dära eld trick!" Gud vad avunsjuk jag blir! Hoppas att vi får det lika skönt i Egypten!

Har du varit ledig ifrån skolan då?



//Tusen kramar, ingrid :)

2012-01-29 @ 11:48:14
Postat av: Mamma

Jättefina bilder, och så mycket ni hann med! Det var roligt att skypea igår också! Kram.

2012-01-30 @ 10:54:11
Postat av: Pappa

Verkar ha varit en fantastisk resa, och du har tagit väldigt fina bilder. Pearl Harbor är ju verkligen intressant. Jag var där för tjugo år sedan, och då var det faktiskt flera besökare som berättade att de hade varit med där 1941.

2012-01-30 @ 22:22:12
Postat av: Morfar

Vilken härlig resa det tycks ha varit. Så mycket ni har hunnit med. Det känns verkligen annorlunda mot de tio minusgraderna som vi har här just nu.

2012-02-01 @ 18:03:51
Postat av: Ur bestie <3

Åh jag älskar bilderna, haha och från vad du har berättat så var väl ändå resan lyckad, du får ha det så bra så länge, inte mycket tills du är tillbaka till Stockholm :)

Gör något kul och galet med dina vänner, ha extra kul för mig :D

KRAM <3<3

2012-02-02 @ 15:17:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0